Blog Listem

Blog Listem

Blog Listem

10 Kasım 2014 Pazartesi

Dantel Kutusundan Geri Dönüşüm

Merhabalar
El emeğine dair paylasımlarıma hoşgeldiniz. Yaptıgım boyamalar, örgüler, yemek tarifleri vs her seye dair güzellikleri paylaşacağım.
İlk olarak canım anneannemden getirdiğim Altınbaşak dantel ipliği kutusunu yeni bir gorunum kazandırmaya çalıştım. Eskiden bu kutularda satılırmış dantel iplikleri. Şimdi geri dönüşümle ıvır zıvır kutusu haline geldi...
Kutunun astarı olarak beyaza boyadım. Ardından beyaz ve azcık oksit kahveyle karıştırdığım boya ile boyadım.
Bundan sonra dekopaj çalıştım. Boncuk boya ile dekupajları belirginleştirdim. Ve ilk kez puantiye yapmayıı denedim. Ayrıca kutunun içini  ve kapagını metalik boya ile boyadım. Ve son olarak vernik kaldı..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder