Blog Listem

Blog Listem

Blog Listem

14 Kasım 2014 Cuma

Çok Amaçlı Geri Dönüşüm

Evet bu güzel nedir diye soran o kadar çok insan oldu ki ben de hiç sıkılmadan anlattım. Bu objeyi eşim malatyaya gittiğinde getirdiği içinde kayısı kuruları kayısı çekirdekleri vs gibi organik ürünlerle süslenmiş bir hediyeydi. Sağolsun sonra bana kursta boyayacağım ilk obje oldu. İlk götürdüğüm işti ama üzerinde peçete tekniğini, Cırt varak tekniğini ve üst kısmına hi-lite magic tekniği uygulandı. Tabiki sınıf arkadaşlarımın yardımlarıyla. Çünkü kursta ilk günlerin, teknik bilmiyorsun ne yorum yapsalar tamam diyorsun. Hatta ilk günlerde adım her şeyi kabul eden olmuştu. Ne mutlu gurur verici:)
Evde misafirlerime verdiğim peçetenin bu kadar değerliği olacağını bilmiyormuşum...
Ve anneme kayınvalideme ablama gittiğiniz günlerde bana peçete kapın gelin diye haber saldım. Bakalım evim nasıl geri dönüşümle dolacak :)
Bu arada bu objeyi boyadım süsledim ama ne amaçla kullanacağımı hala bulamadım. Birçok fikir aldım. Üst kısmına çaydanlık koyabileceğimi, mumla süsleyip kullanabileceğimi, Çerezlik olarak kullanabileceğimi ve banyoda sabunlarımı koyabileceğimi önerdiler. Sizin var mı bana öneriniz bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder