Blog Listem

Blog Listem

Blog Listem

16 Kasım 2014 Pazar

Cupcakeli Bardak Altı

Merhabalar,
Yoğun bir haftasonu bitmek üzereyken ben cupcake desenli bardak atlıklarını paylaşayım. 
Öncelikle hepsinin temel rengi turuncuydu. Daha sonra mum eskime yaptım. Ve üzerlerine kendi buldugum karışımlara boyadım. Çok beklemeden zımpara ile sürttüm ve cupcake desenlerini tutkal ile yapıştırdım. Kuruduktan sonra da su bazlı vernik ile parlattım...
Umarım sergide satabilirim. Satılmazsa eger çay kupalarımın altında keyifle kullanırım...
Şimdiden güzel haftalar olsun... 

2 yorum:

  1. Merhaba :) Hoş şeyler yapıyorsunuz. Blogunuza izleyiciler gadget'ı eklerseniz sizi takip etmek isteyenler ekleyebilir ve paylaşımlarınızdan haberdar olurlar. Naçizane bi öneri. Siz de başkalarını izleyebilirsiniz böylece. İsterseniz blogumda görebilirsiniz neyden bahsettiğimi.
    Eklediğinizde beni de haberdar ederseniz takip etmek isterim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Yeni oldugum için böyle önerilere çok ihtiyacım var. Umarım becerebilmişimdir. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil